CHEMBONG, 25 JULAI 2023 – Trak Imersif 360° MILO® Goodness, yang dilancarkan oleh MILO®, ialah inisiatif unik yang bertujuan untuk mendidik orang ramai daripada pelbagai latar belakang tentang ramuan sihat dalam MILO®, melalui pengalaman yang mendalam.
MILO® telah berkembang menjadi minuman coklat-malt yang paling popular di negara ini berkat gabungan barli, malt, koko yang tersendiri dan gabungan 6 vitamin dan 3 mineral. Trak MILO® Goodness akan mendedahkan sejarah minuman berkekalan ini dan menyerlahkan kebaikannya yang sihat.
Trak MILO® Goodness menawarkan peluang kepada pengunjung untuk menemui formula tradisional MILO® dan memerhati kaedah yang digunakan untuk mencapai rasa coklat-maltnya yang terkenal. Trak ini menyerlah kerana pengalaman 360° merangkumi yang disediakannya, menggabungkan unjuran digital, pencahayaan atmosfera dan kesan bunyi yang mengangkut pelawat ke alam semesta MILO®. Dengan melihat secara dekat dan peribadi dengan aroma, tekstur dan penampilan tersendiri MILO®, pelawat boleh melibatkan semua deria mereka.
Semasa pelancaran Trak MILO® Goodness, Encik Juan Aranols, Ketua Pegawai Eksekutif Nestlé (Malaysia) Berhad, menyatakan keterujaannya untuk membawa misi ini ke jalanan di Malaysia. Beliau menyebut bahawa MILO® telah menjadi jenama yang digemari di Malaysia sejak 70 tahun yang lalu. Melalui jelajah di jalanan bersama MILO® Goodness Truck, jenama itu akan menjawab persoalan bagaimana MILO® dibuat. Inisiatif ini akan membantu membawa khasiat, kegembiraan dan tenaga kepada komuniti, satu teguk MILO® pada satu masa.
Maklumat lanjut boleh didapati di laman web MILO® Malaysia di www.milo.com.my.
Article currated by Izzah Norsham