KUALA LUMPUR, 8 JUN 2023 – Pizza Hut Malaysia bersedia untuk menarik pengunjung dengan rangkaian produk baharu yang dipanggil Pizza Hut Melts™. Tawaran itu menampilkan crunchy wrap crust yang dibakar yang dimuatkan dengan pilihan empat jenis topping yang berbeza, setiap satu mengeluarkan sejumlah besar keju mozzarella.
Pizza Hut menyasarkan untuk berkembang melangkaui pizza, secara tradisinya hidangan berkumpulan sekali-sekala, kepada pengalaman makan individu setiap hari.
Ketua Pegawai Pemasaran Pizza Hut Malaysia Emily Chong melihat pengenalan Melts membuka kunci kategori baharu dalam jenama itu, seterusnya menjadikannya lebih mudah diakses sambil menarik kumpulan pengguna yang lebih muda.
“Melts is designed for the busy on-the-go lifestyle of young Malaysians who crave a cheesy meal but may not have the time to enjoy a whole pizza. Pizza Hut is focused on being more than just an occasional treat. We aim to become a contemporary, everyday meal option, and the Melts are a perfect vehicle for this strategy. They are quick, tasty and lend themselves to both solo and group diners, which is something our research shows is on trend,” kata Chong.
Untuk menandakan kejayaan penting ini, Pizza Hut bekerjasama dengan kumpulan pop wanita yang sedang berkembang – Dolla. Kumpulan gadis Malaysia yang baru-baru ini mendapat sambutan besar Hari Raya, telah dinamakan sebagai duta produk untuk Pizza Hut Melts.
Empat perisa Pizza Hut Melts; Ayam BBQ, Chicken Mania, Surf’s Up dan Aloha Lover berharga daripada RM16.90 untuk ala carte, daripada RM17.50 dengan sos pencicah, dan daripada RM18.90 untuk set MyBox Melts, yang termasuk hidangan sampingan dan minuman.
Untuk maklumat lanjut, sila layari www.pizzahut.com.my